Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
AMERIKANERENE HAR SKYLLA
#91433 07/01/2005 4:01 PM
More than words
OP Offline
More than words

Amerikanerene har ødlagt det meste!!! Det er faen meg vinter og det er millvær 9grager det er faen meg for gale i januar måne.Amerikanerene har gjort at vi har fått klimaendringer på jorda slik at det vil blir mildere og snøen blir til regn og jeg tror de fleste skisentrene i norge om noen år kan bare gi opp.Snøen vil forsvinne folkens!!!

More than words
OP Offline
More than words

DA LAGER VI BARE KUNSTSNØ DA JÆVLA DUST!

More than words
OP Offline
More than words

Sintere mennesker enn meg har prøvd. De hadde atpåtil flysertifikat. Nei, man må kjenne sine begrensninger...

More than words
OP Offline
More than words

hey du øverst for å lage kunstsnø må vi ha kuldegrader lille gutt

More than words
OP Offline
More than words

jeg skal starte en ny terrororganisasjon. skal studere kjemi. så kjøpe et par hundre tonn uran. og bombe usa herfra til helvete. det eneste som er problemet er at dette vil føre til store radioaktive utslipp.. og hele verden vil slite litt.. men det er en god plan. så hvis noen er gode til å bygge langdistanseraketter så ring meg a.. så skal vi se om vi ikke får fart på atombomben etter hvert..

Snøen kommer sikkert tilbake!!
More than words
OP Offline
More than words

I naturen er d naturlig med tempraturforandringer.Trur bare d er bløff at d er vi mennesker som lager dem.

ferdig med masteren i fysikk til sommeren
More than words
OP Offline
More than words

I will build your rockets!

More than words
OP Offline
More than words

er i stadige endringer. ingen kan dokumentere at utslippene har noe å si for klimaendringene, og vi vet heller ikke alt om klimaendringer tidligere i verden. men jeg tror heller at naturen svinger, og har en 'down' nå for tiden. håper ikke den varer mange hundre årene da...

Skyld på amerikanerne haha
More than words
OP Offline
More than words

Du kan jo gjøre noe selv for å bremse drivhus effekten. Selg bilen din. Eller pappa sin. LOLVil gjette at norge forurenser mer per innbygger enn hva amerika gjør...

More than words
OP Offline
More than words

fy faen azzz... vi vil ha pudder, det går ikke an å lage! fuckings snowbladeprick...

More than words
OP Offline
More than words

Hva har USA med dette å gjøre? naturen er sånn...

Drop cliffs, not bombs!
More than words
OP Offline
More than words

Hva skjer med aggrostemning her a? Chill out, kjør ski/brett og kos dere!

Til temaet drivhuseffekt - samma faen hva som er grunnen til at det elskede pudderet vårt kommer ned i form av regn, klimagasser og annen faenskap kan ikke være bra uansett. Og ja, amerikanerne er ille, men tro meg, nordmenn er noen energisløsere av dimensjoner. I forhold til kontinentaleurope suger vi på strømsparing og importerer kullkraft fra Polen.

Stå opp og slå på tamburinene deres, barn av jorda!!!!!!!!

More than words
OP Offline
More than words

Enig med hippien over. Det blir helt feil å spekulere i at det kanskje ikke er vår feil. Uansett kan ikke utslippene gjøre ting bedre. Samme hva man selv tror synes jeg man bør handle ut ifra at klimaforandringene er menneskeskapt. Noe annet vil være egoistisk. Amerikanerne er ille, men nordmenn er ikke mye bedre. Det er kjipt nok for oss som mister snøen, men enda verre for de som får ødelagt livsviktige avlinger pga. drittvær.

More than words
OP Offline
More than words

Det er nok bare dritt hver som kommer innover, varme lav trykk på lavtrykk. det blir varmere utover ja, men det er fordi vi går imot en ny istid, det er sånn sirkelen er på denne jorden. Det er forresten biler som har hovedskylla, så det blir for latterlig å angripe amrikanerne for det her.

More than words
OP Offline
More than words

Hvilken president er det som heller bruker pengene på å desperat boring etter mer olje (eller å gå til krig mot irak(?))enn å spytte dem i mer miljøvennlige biler?Bush.På den måten kan han holde bensinprisene nede slik at amerikanerne kan kjøre suv'er som bruker 2 liter på mila.Vil tippe amerikanske biler står for en stor andel av verdens bilutslipp. Totalt står usa for ca. 25 prosent av verdens utslipp. Befolkningen utgjør 4%....Bush vil ikke underskrive kyotoavtalen fordi han ikke vil gjøre noe som skader amerikansk økonomi.

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå