Idrettsgalla på NRK 1
|
More than words
|
OP
More than words
Dårlig av NRK og ikke representere ski og snowboard sporten som er så stor/voksende.Norge har en av verdens beste jibbere (Andreas Håtveit) og manfold av snowboardkjørere som hevder seg i verdenstoppen.....
|
|
|
 yeeeeeeeeeeeeeah
|
More than words
|
OP
More than words
andreas er en av verdens beste men nekter å inrømme at han er best i norge..
|
|
|
 uuuuuuuuuuu
|
More than words
|
OP
More than words
andreas håtveit er faen meg ikke den beste jibberen i norge å hvert fal ikke i verden. i verden så er det jon olsson og i norge er eller var lars veen det skam dere for å ikke ha omtanke for lars veen.
|
|
|
 andreas
|
More than words
|
OP
More than words
er en av de beste i norge..
|
|
|
 en jibber
|
More than words
|
OP
More than words
Veen er kjempe god. men man skal ikke glemme av andreas har slått veen i de fleste konkuranser.Å si at andreas/veen er verdens beste jibber blir nok å overdrive endel.
|
|
|
 OK
|
More than words
|
OP
More than words
på air we go 2004 var kremen av verdens jibbere samlet....andreas håtveit kom på andre hvis jeg ikke husker feil...veen kom ett stykke lenger bak, men "skjønner" logikken i at veen er bedre!!...dette har ikke noe med omtanke for den skadete Veen og gjøre for det har jeg nok av! kom ikke håtveit på fjerde i den ripcurl konkurransen også? der var også verdens beste jibbere med...han er HVERTFALL den nåverende, beste jibberen i norge! så PLIZ
|
|
|
|
|
|
 P.S
|
More than words
|
OP
More than words
sitat fra fri flyts artikkel:"I skiklassen imponerte Andreas Håtveit stort, og han er helt klart Norges beste jibber for tiden."...merk deg det En jibber!! og NEI....fri flyt tar IKKE feil!
|
|
|
 Jasså...
|
More than words
|
OP
More than words
Når jeg ser herr Håtveits i en X-games-finale, PBP eller MSP-film skal jeg kanskje vurdere å sette han blant verdenstoppene. Men nå er han ikke i nærheten engang imo.Ikke alle som er fan av "spin to win". 
|
|
|
 JA!
|
More than words
|
OP
More than words
skikkelig enig med over. a
|
|
|
 Latterlig
|
More than words
|
OP
More than words
latterlig å diskutere hvem som er best og krangle om det. dere som skriver disse innleggene suger i bakken uansett så dere kan stikke til helvete. synes derimot at det er fett at vi har to klassejibbere i dette landet, og flere nye talenter er på vei.
|
|
|
 Jepp
|
More than words
|
OP
More than words
Jeg er enig med han som skrev innlegget. Og da tenker jeg ikke på det med A. Håtveit, men det med at twin tip ikke var representert på idrettsgallaen. Generelt er det en altfor dårlig dekning av både twin tip og snowboard i media.
|
|
|
 hmmm...
|
More than words
|
OP
More than words
sikkert veldig god i bakken du også mr. th!!!! OG mats det har ikke noe og si hvordan DU rangerer jibberei verden! det som har noe og si er hvordan det ER! er enig at håtveit sine hopp er ganske ensidig og kjedlige, men det har ikke noe og si i en konkurranse! X-games, pbp og msp kommer etter hvert vet du må bare bli kvitt litt av den trøtte, men også imponernde parkkjøringen sin og kanskje komme seg ut i terrenget! peace
|
|
|
|
|
|
 til "skuffet"
|
More than words
|
OP
More than words
Alt av rangeringer blir jo subjektivt uansett hvordan du vrir å vender på det. :)Men at han kan hoppe på ski er det ingen tvil om. Uansett teit at spesielt skikjøring (frikjøring) ikke får mer mediedekning, kanskje det er positivt, kanskje ikke, hvem vet. Hadde jo vært kos å ha med i idrettsgallaen uansett. "Mr.TH"; Jeg tror du hadde blitt overrasket mht. skikjøringen. Er veldig mange gode "jibbere" i skibakkene for tiden.
|
|
|
 til skuffet!
|
More than words
|
OP
More than words
mulig du er litt dårlig oppdatert når du sier du skal gjenoppta denne diskusjonen når du ser Andreas Håtveit i en X-Games finale. Jeg er ening med deg i at vi ikke får øyeblikket har noen av verdens beste jibbere. Selv om Håtveit har vært best i år, så skal man ikke snu tida mer enn et år tilbake før vi så Lars Veen komme på tredje plass i Rip curl-slopestyle. Det gjorde at han ble kvalifisert til x-games. Der blei han skadet på treningen før qualen, og det hindret han i å komme til finalen. På DET tidspunktet hadde vi en jibber i verdensklasse.
|
|
|
 Ikke glem Robin Fagerli
|
More than words
|
OP
More than words
Vil påstå at han er norges beste jibber, selv om han har vært skadet i et år nå. Før han skadet seg var han i snakk med Johnny D og filming for PBP. Han har en veldig smooth stil, bare se på parten hannes i Scanners.
|
|
|
 Er veldig enig med han som startet inlegget!
|
More than words
|
OP
More than words
Som Fri Flyt skrev i ett av sine tidligere nr. brukers pengene som går til idretten til idretter som ingen driver med. De som satt og skulle nominere og kåre vinnerne er helt sikkert litt vell type Torbjlrn Yggesett (eller noe sånt, gådd ut på dato for lenge siden). I og med at de kun bruker penger på denne idretten er de jo på en måte forpliktet til og kåre disse til vinnere....... I tiden etter at Veen var blitt skadet følgte jeg med på nyhetene hver dag, men aldrig kom det noe!!!!! :(Men hver gang en alpinist eller en langrennsløper blir skadet er det store oppslag på nyheter og sport. Tror idrettsnorge trenger en liten oppdatering!
|
|
|
 skamme seg!
|
More than words
|
OP
More than words
Hvorfor i alle dager skal freeride/snowboard etc dele spotlight med sånne dritkjedelige norske paradegrener som hopp, langrenn og skiskyting og denslags. La oss holde den alternative uorganiserte "idretten" langt unna sånne latterlige tv-show på NRK. Forøvrig enig med tweaked.
|
|
|
 jah
|
More than words
|
OP
More than words
GODT skrevet......Norge er blant de store "skinasjonene" kanskje den største hvor ski har blitt brukt som fremkomstmiddel i MANGE år.....greit at det ikke har noe med twintip og gjøre, men det er søren meg ski det også!! har aldri sett en reportasje om twintip og jibbing på tv!!snowboard har revet seg en del løs fra det "B-sport" preget, men mye mangler....
|
|
|
|
|
|
 haha
|
More than words
|
OP
More than words
haha, andreas er god, men ikke så god som dere hjernevaska kids som henger på skifilm.no dagen lang
|
|
|
 tror
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 Og..
|
More than words
|
OP
More than words
Pappa'n min er sterkere enn pappa'n din...
|
|
|
 hihi
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|