Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
MP3 i bakken
#91072 17/01/2005 2:37 PM
More than words
OP Offline
More than words

skal kjøpe meg en mp3-spiller til å ha til/fra og bakken, og mens jeg kjører. Tenkte på prisklassen 1000,- og nedover. Bør ha 256 mb ca.. Noen som har noen tips om hvilke som er verdt å kikke på?

More than words
OP Offline
More than words

apple har vel kommet med en Opod shuffle. 1GB minne koster 1250528MB koster 750 tror jeg. Har ikke display og er apple sitt alternativi flash markedet. Vet ikke noe mer om kvalitet etc.

More than words
OP Offline
More than words

ja, det var billig for så mye plass da, men det viktigste er at den funker i kulda, og at den ikke blir ødelagt av litt bruk.

More than words
OP Offline
More than words

du har vel mp3 spillern inne i en lomme ( innelomme) etc, og der er det vel ikke så kaldt. Selv har jeg Ipoden i en lomme inne i jakka, og den har det godt og varmt, slik at ikke batteriet lider av kuldeproblemer.

More than words
OP Offline
More than words

som sagt tror jeg ikke jeg gidder å betale så mye for den..har sett på denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no_NO_B/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=xzCOXzQyq32OeHXZFNtNvjYWZeRqH23kVQU=?ProductID=A3XD4Qjoji4AAAD_bDT1APQh&CatalogCategoryID=oAgKBymfqcEAAADrgGQOa9Ae&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text#

kort link, jeg vet det. lurte bare på om noen har denne og vet om den holder, eller bare er noe dritt.

More than words
OP Offline
More than words

http://www.psdata.no/ps.asp?it=108714&mlevel=080600

Har allerede bestilt denne her.

Synes det var som gitt for pengan.

Uten dispaly da.

More than words
OP Offline
More than words

kjøpte meg creative muvo, den billige uten display. Så lurte jeg bare, er det ikke hold på den? finner det faen ikke ut! frustrert..

More than words
OP Offline
More than words

Nei ikke kjøp iPod shuffle! Den har sikkert ikke bra kvalitet og den lukter sikkert vondt. Dessuten er apple kjent for å lage dårlige produkter. !!!NEI!!! iPod shuffle er garanter kongebra, apple ville aldri laget den hvis de ikke kunne lage en bra flash spiller, batteri/kulde er et problem uansett hvilket merke du kjøper, (gjelder også ALT annet som går på batteri fordi batteri+kulde=null batterilevetid), men spillern bør da ikke bli så jævlig kald hvis du ikke har den hengende utenfor jakka noe som du sikkert har tenkt til(NOT), 512mb for 850NOK er ikke noe dyrt i det heletatt, og siden dette er et apple produkt er den garantert fetere enn det meste av annet flash basert crap. er også digg med en spiller som kan spille random istedefor å høre de samme sangene i samme rekkefølge hver jævla gang

Ipod har dårlig lyd
More than words
OP Offline
More than words

Ligg unna Ipod. Den er bare status, men uduglig til noe som helst annet!Kjøp Creative MUVO de er altid bra. Du får Creative til alle pris klasser, det er hvert det.

More than words
OP Offline
More than words

Jeg vil anbefale Iriver sine Mp3'er. De er reltavit små så det går fint å kjøre med den rundt halsen! Lydkvalteten er utrolig bra, samtidig som de tåler mye juling! Prisklassen ligger noe høyere enn 1000,- men da er det hvert å spare en måned til! 256mb koster ca. 1500kr

iPod har ikke dårlig lyd.....
More than words
OP Offline
More than words

Lyden i en iPod er bra den, kommer stort sett an på hvilken kvalitet mp3/aac filen er og hvor bra headsettet ditt er. Dessuten så trenger du ikke über B&W Nautilus lyd når du står på ski, så du skal lete lenge etter en mp3 spiller som ikke har bra nok lyd, er stort sett ikke lydkvaliteten som er den store forskjellen mellom de forskjellige spillerne lenger uansett.

More than words
OP Offline
More than words

har selv ipod mini og creative muvo. Selvfølgelig er ipoden en bedre mp3 spiller men greia med den er at batteritiden ikke er ultimat. Det er også mye penger som går til helvete hvis den skulle bli ødelagt. Muvo er en veldig grei mp3 spiller til bakken. Den koster lite, og går på aaa batterier, de holder også lenge nok. Den er uten display, men på innerlomma trenger du ikke det uansett. Ti ditt formål, klin til med en muva..

More than words
OP Offline
More than words

iPod shuffle er en flash basert mp3 spiller noe som betyr at den tåler like mye som stort sett alle andre mp3 spillere med flash minne(muvo, iRiver, asono osv), istedenfor HD som iPod/mini/photo og creative sine zen jukeboxer har. iPod shuffle er ikke mulig å få tak i før om tidligst 3 uker, men jeg ville fortsatt gått for den pga. iTunes støtten og dens enkle fete design + random muligheten. Er ikke så mange flash spillere som støtter random avspilling noe som av og til kan være veldig greit å ha.. men for all del, selv om jeg skal ha iPod shuffle trenger ikke alle andre det

More than words
OP Offline
More than words

Kommer ipod shuffle til å ha like ræva batteritid som vanlig ipod og ipod mini? Hvis så, ligg unna! 10 timer er ingenting.. kjøp heller creative, som regel bedre på det meste og billigere. Helt enig at ipod er bare status.

mye ipod prat her....KJØP NAPA
More than words
OP Offline
More than words

Napa mp3spiller 1gb til 1295,- hos elkjøp bra kjøp

More than words
OP Offline
More than words

en walkman hvor du tar opp GOGO DOLLS - SLIDE og Counting Crows - Mr.Jones...Da er alt i boks!!

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå