Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hvilket trekk i Sirdalen?
#90429 03/02/2005 6:08 PM
More than words
OP Offline
More than words

Til de som står i trekk i sirdalen:

Hvilket trekk liker dere best, og hvorfor?

(kun saklige inlegg)

Jeg for min del liker best Ålsheia. P.G.A alle hoppene. Men jeg har ikke testet andre enn Ålsheia og Fidjeland.

More than words
OP Offline
More than words

skal ikke si noe stygt om sirdalen hvis det er det du tror , men en ting... (kun saklige inlegg).. dette sier du på grunn av hva?? er det mye usaklif her per torkil?? husk en ting.., jeg gjør hva faen jeg vil! du skjønner det.., hvis jeg vil legge inn et innlegg her, så gjør jeg det!

More than words
OP Offline
More than words

Kom deg til Bjørnestad, et trekk uten kø wink.Det er ikke så stort, men du slipper å stå 20 min i kør for å renne i 5 min..

More than words
OP Offline
More than words

Grunnen til at jeg sier det er at jeg vil ha svar på det jeg spørr om!

Jeg har ikke lyst til å lese igjennom en haug med meldinger der det bare står piss! I slik melding som du skriver også, er jeg heller ikke intressert i å lese! Det bryr meg midt oppi Kardanger om du ikke likte at jeg skrev det. Men må du ødelegge mine inlegg?

More than words
OP Offline
More than words

Er topptrekket åpent på fidjeland og det gjerne har snødd litt i løpet av natta er nok det det beste stedet....

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå