Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2
de som kjører ski er pyser...
#90368 03/02/2005 10:24 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

jeg er en border med a bunch of cred... De som kjører ski er faen meg pyser som ikke tør å dra de feteste triksene på board... gi meg et par ski så skal jeg rocke alle ski"wannabejibbere" i parken... ta på deg noen wide pants, en cool jacket, kjøp deg ett brett, dra noen fete tricks, så får du cred av meg....


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

ganske sikker på at du skreiv detta for at flest mulig sku bli forbanna og sånt, enten da, eller så e du dummare den ei glassmanet


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

hahahahahahahahahahahaså vidt jeg vet så er det vi på to planka som drar på mest, vi drar høyest, lengst,men har ikke noen vondt sagt me dere brettkjørere, men bir irritert når noen skriver noe slikt


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

hahahahahahahahahahahaså vidt jeg vet så er det vi på to planka som drar på mest, vi drar høyest, lengst,men har ikke noen vondt sagt me dere brettkjørere, men bir irritert når noen skriver noe slikt


knullerufs har helt rett!
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Han har helt rett.. totalt på kornet.. 100%!

Vi på ski bør egentlig bare legge opp.. for alle oss.. ja! alle, slik han sier, er en gjeng med puddinger som burde holde oss forran fjernsynet med et par gode lefser.. vi kan ingenting og det gjelder alle.. alle på ski har lavt ferdighetsnivå og alle på brett kjører vannet av oss.. slik er det bare.. naturlov kan vi kanskje kalle det.. ja! Det gjør vi..

så fra nå av! Alle her på forumet som står på ski, dere (inkl. meg) er herved oppfordret til å legge plankebitene på hylla og bare nyte synet av alle de gærne folka som står brett.. de er alle helt syk og vi har ingenting å komme med! basta!

Fred ut!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Hehe... greit det at du skal "rocke alle ski WANNABE-jibbere"... så jeg et skudd i foten?


 
 
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Det viktigste er vel at man har det gøy på ski, er ikke alle som tar det så seriøst. Så du mener at de som synes det er drit gøy å stå ski, men er drit dårlige, bør legge skia på hylla? Idiot!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Det viktigste er vel at man har det gøy på ski, er ikke alle som tar det så seriøst. Så du mener at de som synes det er drit gøy å stå ski, men er drit dårlige, bør legge skia på hylla? Idiot!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

har du hørt om ironi Mr Nice Guy


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Sitat start:"Til Martin B!

Det viktigste er vel at man har det gøy på ski, er ikke alle som tar det så seriøst. Så du mener at de som synes det er drit gøy å stå ski, men er drit dårlige, bør legge skia på hylla? Idiot!

Skrevet av: Mr.NiceGuy // Lagt ut: 04.02.2005 kl. 07:55" Sitat slutt.

Det er ting som dette som gjør at man gir opp å bruke forumet til noe fornuftig.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Dette er grunnen til at jeg sluttet med snowboard og begynte med ski. Altfor mange "posere" som tror de kan det. Snowboard ble etter 6 år ganske kjedelig og enkelt. Ski derimot, en skikkelig utfordring!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Er det noen igjen på brett??


 
 
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Faen for en idiot han som har skrevet det må være da. det er jo snowboard som suuuuuuuuuuuger. vis jeg hadde fått et jævla snowboard på føttene i dag så har jeg ruula de aller fleste i morra. Begge føttene sitter jo fast i brettet det er jo bare å spinne som faen, det er jo ikke sånn som ski at den ene ski skjærer ut på hoppet osv det er jo bare å hoppe du sitter jo fast i brettet uansett, man. tro meg jeg har prøvd snowboard satte 3 første gangen jeg prøvde å hoppe.


ikke vanskelig å sette ett hopp på snowboard
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

men vanskelig å bli god akkurat som på ski


jaja.. Mr.NiceGuy!
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

det er åpenbart at du ikke vet hva ironi er eller hvordan det kan la seg bruke i praksis.. så, bare tenk på det stikk motsatte av det jeg skrev, og BAM! der har du min mening.. jeg trudde den var ganske åpenbar.. men, men.. er vel rett det de sier; ikke bruk ironi på små barn!

Fred ut!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Hehe, ok ok!! har skjønt det nå da!!:)


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

altså, jeg er en ivrig jentejibber, kjører godt som hele tiden, hvertfall hele tiden når jeg har sjansen, å jeg prøver faktisk å gjør noe på ski..altså, teit av han derre kisen å si at skifolk ikke kan å dra på, det er ren bull shit, men d er forjævlig mange ski posere nå, fordi dette er "det nye og kule" så er det altfor mange somgår fra ingenting til twins, eller fra brett til twins... bare fordi d er det som er in, å d er så ur teit!greit m de som faktisk er lei brett å går ovver til ski å drar på å sånn, men blir for dumt når olk begynner fordi d er in nå...

hva skjer da om brett sporten plutselig komemr tilbake for fullt en dag?


jeg suger....men har ikke tenkt til å legge opp forde....
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

det er samma om du er god eller ikke da.....bare man har det gøy!!!!


 
 
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

godt å se at det er så mange engasjerte jibbere rundtom i vårt langstrakte land. Bare synd å se at de mangler basiskunnskaper når det gjelder ironi, og humor... Jeg hater ski, og synes at alle som kjører ski er stygge idioter! det var en ironisk setning. Tenk på det som at man kan sette på ordet "ikke" der man har lyst. sånn som dette: Jeg hater IKKE ski, og synes IKKE at alle som kjører ski er stygge idioter. Dette var første leksjon i ironi for nybegynnere.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Jeg kjører twin. Går sikkert for å være poser i dine øyne, men hva vet du om hva jeg gjør på andre siden av fjellet når jeg skier sammen med vennene mine og ingen andre står og ser på?

Flere av oss får faktisk litt prestasjonsangst når vi vet at det er overhengende fare for at den harde kjerne skal klassifisere oss som dårlige, posers, wannabe's, eller lignende.

Av de få jentene jeg har møtt her til lands som kjører twintip, er flere av de faktisk ganske kvalme/overlegne mot oss andre jenter, og virker som om de står veldig klar til å sammenligne og kritisere oss. Håper ikke du er en av dem, men likevel: Kanskje ikke rart vi ikke tør dra på?

Forøvrig er det jo nettopp sånn at man får opp øynene for noe fordi det er in. Og du, du gikk over til totupp fordi det var det nye du også, kom ikke her å si at du selv kom på den geniale ideen om å snekre tupp i begge endene smile


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

håper du innser hvilken tåpe du har vært, som ikke har skjønt ironiens edle kunst. hvordan skal det gå med deg videre? hvis du stadig skal ha hjelp til å skjønne ironi, da kan det bli hardt å vokse opp i ghetto-norge. og husk, selvironi er når du skriver noe du ikke mer om deg selv. f.eks: jeg er ikke kul(da sier du at du er kjempekul, pluss at du kan å bruke selvironi)....


til også jente, og alle som er redd for å drite seg ut i parken
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Husk at alle sykt gode folk var rævva når de begynte på ski også (unntatt Jon Olsson såklart) Det er jo nettopp det å prøve på nytt og på nytt man blir bedre av. Så kan de kule stå og måpe når du endelig drar 9'ern, og da sier de ikke "for en wannabe ass, husker at han var rævva for noen måneder siden". Nei da sier de "wooow, han der har blitt god sykt fort ass!" Og du blir fort god nettopp ved å øve, og drite i om folk ser at du tryner eller ikke. smile


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

.. rolig nå.. stakkars NiceGuy - gjør sikkert ikke samme tabbe igjen.. vel, vel.. lesson learned I'd say!


Ski-gutter drar mer damer!
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

ski-gutter drar mer damer!


 
 
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Når ingen av oss i gjengen engang har særlig peil på åssen et triks skal utføres på ski, er det liksom ikke bare å prøve heller. + ikke mye hjelp å få fra tøffe guttene (og jentene) heller. Så det blir til at vi leker oss utafor løypene istedet (i det minste mykt å tryne). Da vi sto brett var andre på brett ganske så hjelpsomme og inkluderende. Hvorfor er det ikke sånn med skifolka?


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

seff drar ski-gutter mer damer.....det er fantastisk sexy!!! love you guys....


fortsatt også jente
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Hvor er det du kjører hen da? Høres ut som en kjip plass med teite folk. Kom til hafjell, der er alle hyggelige typer som bare vil hverandre godt. ca. smile


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Word up for monoski sier jeg bare ass..... Så en kar som raila på mono ski i alpene..... 270 inn og greier. Snowboard, ski, mono telis, blades.. what ever....


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Når Per Mundhjeld først og fremst elsker å stå på ski men likevel bedriver BASE-hopp, blir du sikkert en tufs knullerufs!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

hehe.. martin b: trodde faktisk du IKKE mente det som ironi. for jeg vet jo hva ironi er da smile


 
 
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Du som har skrevet dette kan ikke være helt frisk. Er det rart at skifolka ikke er spesielt glade i brettkjørere når de bare er noen overlegne idoter som sitter på ræven mitt i bakken med røyken i kjeften? Og skriver dritt som dette?


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

de kryr av idioter her..., norge og sverige, mye av det samme.. overfladisk og uopplyst ungdom.. bare dritt hele gjengen... bodd 2 år i sverige nå og skal komme meg til hælvette vekk! NORGE er jeg ferdig med for lengst.. her sitter de å diskuterer hva som er best... til og med i barnehagen skjønne man at det blir for dumt.,,,


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Ja, reis til et land som ikke bruker ironi i det daglige. Da burde du være trygg. Foreslår Iran. smile At det går an å bli sur over et tulleinnlegg... Fjott!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

du misforstår! og man skal kanksje ikke forvente så mye heller...


til fortsatt også jente:
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

altså, jeg kjenner maange jenter som ikke drar no spes på å sånn, å jeg er absolutt IKKE en av de som er overlegne,... jeg sa ikke at jeg er no spes god selv, men jeg prøver.. trynes masse å sånn men.. flere folk som har fått seg en god latter av meg i parken,, for å si det sånn! men et jeg mente å si var at d er så mange snowboardere, som før bare kjørte snowboard fordi det var kult å kjempe in da, å så når twinsa kom, å mange fikk øya opp for det så måtte de bytte, for det vr kulere å nyere å alt det der en snowboard.. men seff, alle som bytter fra brett til ski er jo ikke en av de.. men hvor kjører du a? d er så gruelig få jenter rundt omkring her at d er helt fælt.. vil kjøre m flere av de..! å altså, jeg begynte på twins fordi flere av søsknene mine kjører det.. å så har jeg kjørt ski siden jeg var tre, så da var d fett at d kom noe du virkelig kunne leke deg på..:) å så så d jo seff utrolig kult ut da..:p that's why.. hehe


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Du veit tydeligvis ikke hva du snakker om...


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Juhuhuuu! Det er så gøy med sånne diskusjoner!


brett sug så hart
Registrert: May 2011
Innlegg: 453
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: May 2011
Innlegg: 453

faens brett kjørere mener dere er så bra men det er dere ikke ski går høyest,lengst og drar på best


ikke gidd å start slike diskusjoner
Registrert: May 2011
Innlegg: 358
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: May 2011
Innlegg: 358

det blir bare krangling


Registrert: May 2011
Innlegg: 32
Fersking
Offline
Fersking
Registrert: May 2011
Innlegg: 32

Pass kjeften din Øystein...SKI og SNOWBOARD er like greit begge deler, men Øystein ikke skriv noe du ikke mener for det der sier du ikke til vanlig....


Side 1 av 2 1 2

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå