Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
SE HER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#90115 08/02/2005 7:09 PM
More than words
OP Offline
More than words

hvor lange skal jibbe ski vere???

DDDDDUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSTTTTTTT
More than words
OP Offline
More than words

Faan du er dum, de skal være sånn som du liker de ca nesen hvis det er første gang, etterhvert kan det være bedre å gå over til lengre ski , de er mer stabile på de store hoppa !

More than words
OP Offline
More than words

da burde du kanskje også fortalt at lange ski kan bli et helvete når du skal rotere raskt.... hmm, eller kanskje du ikke visste det.

More than words
OP Offline
More than words

183cm høy, og har 165cm lange ski. Synes selv det er utrolig digg.Det er et par troublemaker.

More than words
OP Offline
More than words

din egen lengde pluss minus 5 cm.. kanskje ikke pluss hvis du er nybegynner... heller 5 cm minusdet er naa det jeg anbefaler...- for skia er ikke i veien, det er ikke vanskligere aa spinne eller tyngre aa laere naar de er din lengde..- De vil gi deg stoerre farts stabilitet, bedre stabilitet i landinger, skia vil vaere noe aa ta med utenfor parken, du har noa aa gaa paa-bare noe fra egen erfaring, jeg begynte paa korte ski, og foer den foerste sesongen var over ville jeg har mer stabilitet.- Det finnes saa mange lekne twins der ute.. kort=leken er ikke sant! Mye enklere aa gjoere tail/nosepress, tail/nose butters paa lange ski, selv om det kanskje er litt frem i tid..Men en halvmyk-myk ski i din "hoeyde" 0-5cm, og tenk paa vekta paa skia, for det er stor forskjell...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå