Heisann! Har tenkt å invistere i nye ski etter flere år som brettkjører.. Har relativt dårlig peiling når det gjelder ski, og lurer derfor på om noen kan komme med tips til gode men relativt rimelige? ski/binding/sko til meg? tenkte på ski som kan brukes til jibbing osv..
Vet at mange skryter veldig av denne skien til jibbing, koster veil. 2999,-, bindinger og sko vet jeg relativt lite om siden jeg selv kjører telemark.. tror absolutt at Fujativen er et godt valg..
Skal du ha billige ski er det K2 Fujative som gjelder nå om dagen.Angående støvler er det noe du må prøve.Bare å prøve massevis av støvler til du finner et par som har passe flex til deg og sitter kjempegodt på føttene.Når det gjelder bindinger er Look P12 (eller tilsvarende Rossignol, samme binding) tingen.
vet ikke hvor du holder til, men så fujative til 2899 på plateou i bergen i går.. kan vel plage seg til en grei deal på hele skiten om du kjøper full pakke nå.. drar seg jo langt ut i sesongen
Holder til i Brønnøysund, så jeg har ikke akkurat noe særlig til butikker å sjekke ut her.. Så er nødt til å handle over nett.. Om noen kan tipse om noen bra webshops også, hadde d vært flott takker for alle tips så langt
Fujativen skal vel være ganske vanskelig å få tak i Norge, eller ellers i Europa for tiden men amerikanske nettsider tror jeg har en del inne av denne skien. Jeg kjøpte mine fra www.skiershop.com