De tøffe gutta kjører jo bare baklengs likavel (slopestyle x-games). Eneste plassen jeg kan se at det kan være greit med tupp forann må nesten være i stolheisen!
Det er godt å se at selv etter at vi nå må logge på kan få igang skikkelige tråder. Jeg synes at det er på tide med en heis hvor vi kan gå på baklengs og sitte på knærne eller noe slikt. For da kan jeg endelig få montert bindinger switch på noen graderte storslalåmski jeg har stående. Og hvem ruler da ?
jobber for tiden med noen planskisser på notipski. vil ikke gå nærmere inn på detaljer, men har troen på at disse i løpet av noen sesonger vil revolusjonere frikjøringsverdenen nok engang. watch out! men husk, vi har copyright på disse plankene.
Skyv talerken litt lengre ned slik at den går klar av edlere deler. Har ikke testet de heftigste talerkenheisene baklengs, ser for meg at et skikkelig rykk kan gjøre underverker
Takk for super ideen... Skal snu bindingene på et par vanlig slalomski, og se åssen det er å bare kunne kjøre baklengs... etter en helt dag med det, så får man mer kontroll på switch... HAHA, gleder meg!!!!
Det hele greier seg om å ta skåla litt lengre ned, ha den på låra, så slipper du maltrakterte baller.. greit nok, det er uhyre upraktisk, men som dere alle vet; Det er jo dritkult!- men vær obs på når heisen rykker i brattheng ol. for da kan du få litt vel stor nærkontakt med skåla, og det er jo ikke alle av oss som liker sånt!