Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hallingdal er drit!
#86442 09/04/2005 6:39 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Ser det er mye reklame og gode ord om Hallingdal folkehøgskole for tiden. Dette stemmer ikke. Gikk der i fjord og er nokså skuffet. Lærerene er sure amatører som holder deg tilbake og skolen må slite økonomisk. Det virker som de ikke har midler til å gjennomføre det de lover.

hmmz
skiingman #86443 11/04/2005 4:44 AM
Fersking
Fersking

Har ikke mye å legge til, utenom. Etter å være en local(bor midelertidlig på gol), så virker det som dere er en sammensveiset gjwng. Pluss at dere har MarkusLandrø somlærer (En av norges fremste eksperter på skredlære, og forfatter av boken som heter Skredfare)som er hyllet! Intervjuet han, og han hadde mye klokt å si.

det er ikke noe dritt her!!
skiingman #86444 12/04/2005 1:27 PM
Fersking
Fersking

Går her i år liker meg veldig gått!! lærerne utrolig greie på alle måtter!! Økonomisk er i halindal folkehøskole noe vere eller bedere en andre skoler!! i år har vi fått 10 nye pcer med internett nye skinsofar\stoler til tv-rommet!! men det er ikke på hvor mye penger skolen har som betyr hvor fett man kommer til og få det det året du går her!

Eneste negative jeg kan si er at vi har hatt lite snø i år!!

skiingman
skiingman #86445 13/04/2005 11:26 AM
Medlem
Medlem

Tør ikke du å stå frem med navn siden du er så negativ til skolen?? kjærring!!Siden lærerne er så sure amatører må jeg nevne: Markus Landrø, skredekspert. Jørgen Åmot, en av norges fremste off piste kjørere, Tor Olav Naalsund vunnet flere renn i verdenscupen i telemark.. Hallgrim Ødegård fått amandaprisen for film. Så å kalle de for sure amatører er vel å ta litt vel i!! eller??

Re: Hallingdal er drit!
skiingman #86446 13/04/2005 4:37 PM
Fersking
Fersking

Eg har óg gått på hallingdal fhs og kan ikkje sei meg enig med det skiingman skriv. Sant nok så slit skulen økonomisk, og ber preg av det. Den er slitt, ligg langt etter andre fhs med tanke på matriell standard. Men å klage på lærarane er bare tull. Enkelte av staben kan kanskje med fordel byttast ut, men dei fleste er jordnære og hyggelige folk med svært brei kompetanse.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå