Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
lib tech ski..
#81442 01/11/2005 1:22 PM
eppa Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

"nye" i kampen om skimarkedet med Narrow Ass Skis...se info fra powdermag: http://powdermag.com/features/news/lib-tech/

bare sånn til info:)

fat is where its at...
eppa #81443 02/11/2005 11:01 AM
Medlem
Medlem

Narrow ass SNOWBOARDS! Narrow ass ski ville jo være døvt. Lib Tech markedsfører skiene sine som smale snowboard. Festlig. De selger dem også enkle (ikke par), og anbefaler deg å kjøpe tre slik at du har en ekstraski. Mest av alt er jeg interessert i kantene deres. De har et slags "ruglete" (dårlig forklart!!) innsving som skal gi et kantgrep somm ikke ligner noe annet. Jeg er spent på hvordan dette virker, vil det ikke føre til at man taper fart, og sist men ikke minst ; vil det ikke være et lite hælvete å slipe kantene?Noen som kjørt Lib Tech fjøl med slike kanter som kan komme med noen erfaringer?

jepp..
eppa #81444 02/11/2005 3:47 PM
eppa Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

var meningen å skrive snowboards, men tror hjernen min "rettet opp feilen" siden det var snakk om ski..hehe

Høres spennende ut med de kantene..er de ruglete i samme form som golfballer kanskje? likt som atomic sine ski med rugler på toppen..bare at det er på kantene? høres jo ikke akkurat overbevisende ut på hard snø, men så er jeg langt ifra noen fysiker da..på golfballene og på skitoppene skal det visst gi bedre fart, hvis jeg husker rett...blir festlig å se i allefall!

de har
eppa #81445 03/11/2005 3:47 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

prøvd golfball-overflate på fly også, for mindre drag/drivstoffbruk, men på stålkanter? Dette ser ut som en joke, men for all del..

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå