Noen andre her som sitter i samme båt? Har strekt ac leddet i skulderene eller noe. Så ser jeg nå at det har snødd i bøtter og spann noen steder i landet, sånt blir man deppet av. Hvertfall når sykemledingen går ut først om 60 dager. Hva kan man finne på som er gøy med en skulder\arm ute av funksjon? Som man da selvsagt ikke vil tryne på.
SSX til XBox eller PLaystation er en mulighet. når jeg ikke kan kjøre så ender jeg ofte opp foran skjermen og spilelr spill og planlegger hva jeg skal gjøre når jeg kommer meg ute på snøen igjen.
Eller binn armen din i sånn tafle greie.. så kan du stå selv om du ikke får hoppet eller railer :p hehe.. er ikke det samme, men du får sått litt ihvertfall.. så er det bare å kjenne når smertene begynner å ta på.. Ekke værre enn de..
veit det er sånne virkelig solide fatler å få tak i. Sånn at du både holder skulder på plass og armen stødig inntil kroppen. Hør med de på nimi, har sselv en derfra.
må være rart å rotere med en arm i fatle da =)skla ha hørt at sånt nesten er umulig, blir bare rart. har selv knukket tre små ribben og nå har jg venta så lenge at jeg kaster meg ut i parken med en gang det blir snø her borte, er dritlei =)