Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Skifilmavspiller i heisen?
#80134 23/11/2005 5:39 PM
Varg Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Jeg er en designstudent som om dagen utvikler en mediaavspiller for ekstrembruk. Et produkt for avspilling av musikk i parken og skifilmer i heisen (eller bussen på vei hjem).

Den skal selvfølgelig være snø-, vann-, kulde- og vottekompatibel.

Er det noen som har noen meninger om hvilke specs, funksjoner og utforming et slikt produkt bør ha??

Er dette noe du ville ha kjøpt?

På forhånd takk

.
Varg #80135 23/11/2005 5:44 PM
Entusiast
Entusiast

Hørtes usannsynlig tullete ut spør du meg. Ikke noe jeg ville brukt penger på. Eneste gangen det kunne vært nyttig med en skjerm, er når man filmer, men da har man jo lcd-skjermen på kameraet man filmer med. Skal den brukes på bussen hjem, kan du jo bare designe en støtsikker boks til en allerede eksisterende dings, som ligger i sekken til du tar den fram på vei hjem. Hvertfall hvis det er snakk om noe man skal vise levende bilder på.

Derimot så kunne det vært interessant med en mp3-spiller, fittepitteliten, med en fjernkontroll som takler alt fra pudder til minus 30.

hmm
Varg #80136 23/11/2005 6:01 PM
Avhengig
Avhengig

bare hvis den er billig ;P5 kr ellr?

hmmm...
Varg #80137 23/11/2005 6:04 PM
Fersking
Fersking

En støt/værsikker Sony PSP du skal lage med andre ord...Tror nok ikke det er noe å satse på. Og vottekomptabel...da blir det rimelig king size størrelse på spelledåsa di!

Sats heller på noe lignende du kan bruke på stranda og sommeren.

Eller hva med ryggskinne med trådløs mp3 spiller og hjelm med høytalere. Hvorfor ikke være LITT fornuftig om du skal designe noe folk skal bruke på fjellet?

lag en
Varg #80138 23/11/2005 7:18 PM
Avhengig
Avhengig