Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
T-heis i aalsheia hadde motorbrann
#77254 13/01/2006 1:29 PM
T-man Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!

Et skisenter som er inkompetent nok til å senke kapasiteten ved å bygge tallerkenheiser og til og med omgjøre den ene T-heisen til tallerkenheis har nå fått problemer med den eneste T-heisen sin og vil i den nærmeste fremtid slite med kapasiteten. Jeg ler så jeg rister.

...
T-man #77255 13/01/2006 2:23 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Javel...Du kunne ha formulert deg litt bedre der men...

Inkompetanse mm.
T-man #77256 13/01/2006 2:26 PM
Medlem
Medlem

T-Man, å bygge om T-heiser til tallerkenheiser øker i mange tilfeller kapasiteten. Særlig i anlegg hvor de sliter med at mange personer tar T-krokene alene (som Ålsheia) er dette et grep man kan gjøre for å øke kapasiteten. Enmannstallerken- krokene kan stå dobbelt så tett som T-krokene (som det allikevel ofte bare står en person på).Nå sier jeg ikke at Ålsheia ikke har gjort et par dårlige beslutninger og trekk opp gjennom årene (tror bla. ikke at pipefresen deres akkurat har tjent seg inn for å si det sånn....), men de siste årene har de tatt seg kraftig i sammen, og jeg synes ikke de fortjener å bli stemplet som inkompetente. Tvert imot synes jeg at de har fått til en positiv utvikling, og den nye daglige lederen har gjort en rekke grep som heller er tegn på kompetanse enn inkompetanse, bla. å gjøre om den ene heisen fra T-trekk til tallerken.Og å fryde seg over andres ulykke=dårlig karma...

Det er hvertfall en` som er
T-man #77257 13/01/2006 5:15 PM
Fersking
Fersking

en "tanke" inkompetent her, skal ikke nevne navn, men han føler seg sikkert truffet.

Det var hvertfall ikke Ålsheia som hadde brann......

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå