Giro Bad Lieutenant er sikkert en bra hjelm,,skulle bestille den i fjor menn fikk ikke tak i den.Bestilte hjelm på www.burton.no, de har sykt mange bra og fete hjelmer, er extremt fornøyd med min.God passform og ser sykt bra ut.
Giro Bad Lieutenant er sikkert en bra hjelm,,skulle bestille den i fjor menn fikk ikke tak i den.Bestilte hjelm på www.burton.no, de har sykt mange bra og fete hjelmer, er extremt fornøyd med min.God passform og ser sykt bra ut.
har tenkt til å kjøpe meg bad lt. den er rå i svart matt, men de andre looksa syns jeg ikke skjer ut, ihvertfall ikke den i "millitær". I tilegg er den mye billigere en andre giro/sweet hjelmer
Denne hjelmen ser jo helt rå ut..! Har den selv men er ikke sånn kjempe fårnøyd... Fikk meg et litt hardt slag mot hodet i julen.. Det endte med legevakten og hjernerystelse.. Pluss at hjelmen sprakk inni.. Tror d hadde gått bedre viss jeg hadde hatt en annen hjelm egentlig... Var ikke et sånn superfall men alikavel mast jeg all kortids hukomelsen min å slo meg i svime selv m hjelm... Så jeg tror det er en del bedre hjelmer på markedet..!