han er jævlig god og går sykt høyt.... men han er jævlig ensformig og kjedelig å se på... den eneste graben han tar er jo blunt, kanskje en mute på en god dag...
Nå tror jeg du har strammet snowblades-bindingene dine litt for stramt rundt tottelottene og mistet blodomløpet og dømmekraften gitt. Tror nok det er best at du istedet holder deg til ping-pong og snowracer og overlater skikjøringen og praten til de store guttene
eh javel andoball, du prøvde vel ikke å henvende til deg selv håper jeg.. er lei av folk som tror de har så jævli mye peil om alt og alle bare fordi de har lest noen blader, og sett et par skifilmer.
dette var selvsagt ikke ment som noe annet enn et aldri så lite uskyldig og sarkastisk tupp i leggen på sæft1. Hvor er humoren? Jeg vet selvsagt ikke mer om stil og smak innen jibbing enn ham ettersom det er høyst personlig. Men når candide blir beskrevet som kjip og ikke kan svare for seg her, ble jeg som den rettferdige fyren jeg er, rett og slett nødt til å sette foten ned og disse litt. Fyren er jo UNEKTELIG rå i skisammenheng. Synes det må være litt takhøyde for moderate ballespark og mild latterliggjøring her. Ellers blir det fort kjedelig. Ok mort1?
Nei, eg er fullstendig ueinig. Klippet frå TGR var filma i 2000, og eg lurer på om det var Chris Collins som tok dobbel der. Alt i TBC vart filma i 2005, og der var det Niklas Karlstrøm som tok dobbel over Pyramid, IKKJE Chad's.
Hehe vet at det ikke er samme klipp, men stilen var liksom helt lik, og filmingen var også ganske lik, jeg synes det lignet, men vet jo selvfølgelig at det ikke er samme klipp