Va på Tryvann i hele går. Brukte dagen på å teste ut ski og sko. Nybegynner som jeg er prøvde jeg ikke på noe crazy shit, men det ble et par 360, noen 180 (morro å lande baklengs gitt
og noen funboxes.
Når det gjelder støvlene så synes jeg ikke de var for stive, så lenge jeg ikke strammet dem for hardt så gikk det greit å lande selv om jeg noen ganger var vel langt bakpå (ok da, mange ganger). Men de var kalde. Tror jeg har fått frostskade på stortåa *hrmf* Var litt ivrig i tjenesten kanskje. 7 Timer i strekk i slike støvler var litt i overkant 
Når det gjelder skia og bindingene så kan jeg ikke annet enn skryte uhemmet, veldig fornøyd. Hvis jeg absolutt skal pirke på noe så må det være at bindingene er litt tunge.
Jeg bæsja forøvrig ikke på leggen. Men noen hadde tissa på skiposen min som jeg hadde gjemt bak en busk *aargh*
OT: Hvor hardt skal jeg forresten stille bindingene (ca 80 kg tung)
OT2: Noen kommer til å skade seg seriøst på det første bigjumpet på Tryvann. Så en seks-syvåring som gikk rett opp (3-4 meter) og landet på ryggen (fælt å se på). Skal det være så mye split? Prøvde det en gang og sleit rimelig mye med landingen (langt bakpå).