Hei, jeg skal kjøpe meg et par wisdom goggles, også lurer jeg litt på åssen glass/lens jeg skal velge.. De glassa som heter "iridium", er det speilglass? Og er det er noen som har non erfaringer med helt klart glass ("dokkemaskeglass")..
Klare glass er for kveld og natt.hvis det er flatt lys bruk persimmon glass, ev high intentensety yellow. Eller bare gå på oakley.com og finn de glassa som du trenger. Der står det spec på alle glass.Lykke til.
Oakley har en prispolitikk som er diffrensiert mellom amerika og europa. En pris her og en tilpasset det amerikanske marked. Oakley er heller aldrig på tilbud.Kjøp H.I Yellow og Black Iridium med bronze base. Da er du der
noen som vet ossen Electric blue ramme blir med Fire lens?? Jeg skal kjøpe denne brilla med H.I blue lens, også skal jeg ha et ekstra glass... Lurer derfpr på å kjøpe Fire..
Blir sikkert fett d;)..har H.I blue lens jeg også..pluss fire iridium..er godt fornøyd med begge to!..men jeg har to rammer også da, så slipper jeg og bytte glass hele tia..
sånn som jeg har skjønt det så er H.I glass veldig bra på dager med dårlig sikt, mørkt eller flatt lys.. Stemmer det? og er det forskjell på de forskjellige H.I glassa? F.eks H.I blue og H.I yellow..
Vet ikke om d er så stor forskjell, men H.I blue skal visst være noe av det beste du kan kjøre med når det er dårlig vær/lys osv..og der er jeg enig!..men har aldri prøvd H.I yellow...