Ser jeg har blitt nevnt tidligere i diskusjonen, så kan jo prøve å komme med noen ideer...!Siden jeg ikke vet noe om hvor alvorlig skadene dine er er det litt vanskelig å komme med noen supre tips. Men generelt pleier det å gå greit med jogging i vann (skaff deg et løpebelte som holder deg flytende). Hvis du ønsker å svømme så unngå "brystsvømming" (på grunn av beintakene, gjelder også hvis du bruker sånne beintak på ryggen). Svøm med crawl-beintak.Har du fått beskjed om at du ikke kan sykle? Selv ikke med beina fastspent med sykkelsko? For da bør du ikke svømme eller løpe i vann heller.Hva med frisbeé-kasting? Eller slakk-line (evt med krykkene til støtte)? Eller begynne å hekle eller strikke? :p Å masseprodusere hemp-kjeder når man er skada er jo en standard-syssel. Eller du kan begynne å ro eller padle? Da sitter du jo i ro (bortsett fra i sculler, men da kan du evt kun bruke det ene beinet). Eller rafting? Til og med folk som er lamme fra livet og ned kan rafte, så det bør du også kunne bli med på :)Eller så får du skaffe deg et rullebrett sånn de bruker under paralympics. Den kan du bruke både til fotball, baskeball, eller lange turer med staver. Virker utrolig rart de første gangene man bruker den, men lover deg at du lett kan bli tatt i en fartskontroll i 50sonen!Og du kan vel klatre? Det blir jo kun mye mer utfordring ved å kun bruke ett bein.Dessuten kan du jo trene styrketrening.
Dette var kjapt de forslagene jeg kom på. Hvis du trenger flere tips/mer detaljer/sympati så er det bare å si fra.Jeg har hatt kneskade i laaang tid nå, så vet hvor kjedelig det er! Men med litt fantasi går det meste ann