Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Fotografering anyone?
#6751 15/07/2016 11:59 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei folkens!

jeg heter Marius, bor sentralt i Oslo og driver mye med actionsport foto som snowboard, ski og skateboard. Jeg har hatt veldig lyst til å ta bilder av klatring en stund, men kjenner dessverre få som driver med det. Derfor tenkte jeg rett og slett og spørre her inne om det er noen som hadde hatt lyst til å ta noen høykvalitets klatrebilder en dag? Gjerne av buldring da det er noe lettere å sette opp blitslys og man slipper masse tau i bildet, men jeg er åpen for alt mulig som kan ta seg bra ut, gjerne på en kul location.

Jeg kommer til å skyte på digital mellomformat og med portable studioblitser som kommer til å gi oss helt nydelig kvalitet.

Jeg er også åpen for å fotografere rafting og diverse, alt med fart og spenning smile

Send meg en PM om interessert!

Mvh

Marius

Re: Fotografering anyone?
jibstickz #6752 18/07/2016 9:35 AM
Medlem
Medlem

Anbefaler deg å ta en titt i Happy Climbers-gruppen på Facebook.

Re: Fotografering anyone?
jibstickz #6753 18/07/2016 1:32 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Takk for tipset!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå