Tør nesten vedde på at du finner alt av informasjon, erfaringer på forumet her. Er bare å bruke den fine "boksen" til din venstre side, som hete "SØK PÅ FRILFLYT:NO".
Veldig gode ski, har dem selv og er kjempefornøyd!De ble nettopp testvinner i ultrasport, forran ski som Scrach FS, fisher addict og mange flere kjempeski.
det er en myk ski, som er leken i park. Egner seg ikke veldig bra til pow pow (men går ann å bruke de der og).De koster jo genialt lite.Og årets modell har jo et helt sinsvakt rått design..
hvorfor fikk Fujative bedre karakter av Ultrasport i deres parktest da? Som sagt koster de sykt lite i forhold til hva du får!Prøvde dem i 20-30cm pudder siste helga i romjula, funker fint i pudder selfølgelig vil bredere og stivere ski være bedre i pow men da får du ikke samme lekenheten i parken.Kjøp fuji, du kommer ikke til å angre!
Jeg kjøpte meg K2 Fujative fra Sport-conrad for en rimelig lav sum! Jeg er kjempefornøyd, ganske myke, men fungerer alldeles utmerket i parken....kan nok bli noe myk i pudder!