nå er jeg temmelig frustrert her ass, kjøpte meg troublemaker 07 her i høst åsså kjørte jeg på dem 5-6 ganger.. så knakk stålkantene på begge skia på 3 forskjellige steder:S! sendte dem inn til oslosportelager for reklamasjon og håpet på at det var bare en konstruksjonsfeil på skia, men det var bare så vidt jeg fikk nye ski.. dynastar Norge ville egentlig ikke at jeg skulle få nye, med folka på sportslageret følte med meg å ga meg nye.. også etter 3-4 ganger i bakken med de nye skia knakk dem faen meg igjen ass! å denna gangen var jeg lissom forsiktig med å raile, feks. kinkrailen droppa jeg fullstendig pga. at jeg ville spare skia, men.. funka visst dårlig på alle rails:S nytter ikke sende dem inn på reklamasjon igjen lissom..
men det som er greia er at den skien har visst "forsterkede kanter" under bindingene sånn at dem tåler railing myyye bedre, men wtf? tålte ikke en dritt, prinsipper ass!
men har detta skjedd med noen andre som åker på dynastar troublemaker 07 ellr? for detta syns jeg er for dårlig..!