Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Trenger starttips til jibbing
#66330 27/02/2007 11:23 PM
daggie Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei.

Jeg er en gammel brettkjører, begynte på brett i 96 etter en barndom på slalomski. Nå er jeg ute etter nye utfordringer, og siden jeg har tilbragt en god del sommerkvelder hjemme i Bergen med agressive inlines på beina, fant jeg ut at jibbing var veien å gå.

Det jeg trenger hjelp til er:- Utstyr jeg bør satse på? Nytt eller (helst)brukt.- Typer utstyr, jeg tenker å kjøre allround for det meste, dvs pipe, parker og egenmekkede hopp utenfor allfarsvei.- Tilbud fra dere som skal selge, jeg velger å stole på miljøet med tanke på den jeg eventuelt kjøper fra.

Håper på gode og raske svar, da vinteren begynner å synge på siste verset for min del (eksamener og obligatoriske oppgaver rundt hjørnet).

Forresten
daggie #66331 27/02/2007 11:25 PM
daggie Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Glemte å legge til at det er en jungel med merker og betegnelser jeg forstår heller lite av. Så vær gjerne utdypende i innleggene deres. Tenk på meg som en idiot når dere svarer smile

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå