Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Twintip skjøring..
#64078 06/11/2007 1:02 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei...Jeg er nybegynner på ski...jeg stod hele 06/07 sesongen på twintpi...men lærte ikke så mye triks..Noen som har tips til noen lette triks som ser tøft ut smile

360 Tailgrab?
smooth-rider #64079 06/11/2007 1:22 PM
Fersking
Fersking

Det var den første komboen jeg lærte.:)1. Vær sikker på både tailgrab og 360.2.start spin når du er så vidt over hoppet.3. kryss skiene og grab når du er sånn 90 grader rotasjon.4. Prøv først et sted der du lander mykt.5. Jeg prøvde mange ganger før jeg satte det.6. GO FOR IT!:grin

små hopp!
smooth-rider #64080 06/11/2007 1:23 PM
Fersking
Fersking

På de to små hoppa i Hemsedal er det bra å prøvde det!

-sindre

rYGGEN...
smooth-rider #64081 06/11/2007 2:17 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Sitat mini man!:På de to små hoppa i Hemsedal er det bra å prøvde det!-sindre

hVORDAN SKAL RYGGEN MIN VÆRE...SKAL JEG BØYE LITT FREMOVER LIKE FØR HOPPET??

Re: Twintip skjøring..
smooth-rider #64082 06/11/2007 2:27 PM
Fersking
Fersking

Prøv å holde overkroppen i vertikal vater, det er overkroppen som bestemmer din spin og lett å få en skjev spin om man lener seg frem/tilbake. Få bena oppunder kroppen, ikke kroppen ned til skia... smile Og så er det bare å prøve igjen, igjen, igjen og igjen...og igjen!

Lykke til!

daffy og split
smooth-rider #64083 06/11/2007 2:42 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

= tøff kombo

Tak for tipsen..
smooth-rider #64084 06/11/2007 2:49 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Sitat EirikBerntsen:Prøv å holde overkroppen i vertikal vater, det er overkroppen som bestemmer din spin og lett å få en skjev spin om man lener seg frem/tilbake. Få bena oppunder kroppen, ikke kroppen ned til skia... smile Og så er det bare å prøve igjen, igjen, igjen og igjen...og igjen! Lykke til!

jeg skal prøve flere ganger helt til jeg får det til..Jeg prøvde 360 flere ganger men kom ikke lenger en 270 og landet baklengs..

hjelp!