Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Skifeber
#61759 18/02/2008 9:54 AM
Grusen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Etter noen sesongers delvis avbrudd fra alpint er jeg endelig tilbake. I fjor vinter fikk jeg kjøpe et par brukte twintip av en kompis og brettet mitt støvet ned siden. Sesongen i år har vært helt fantastisk. Flere helger med pudder resulterte i et kjøp av nye pudderski. Nå har jeg vært i bakken omtrent hver helg siden desember. Om jeg lider av ekstrem skifeber. Mer skikjøring gjør det bare værre. Prøvde å kurere det med knall og fall på railsene i Trysil. Men hadde heller ingen effekt. Holdt på å dra bilen i en 180 og kjøre fakie ut av parkeringsplassen i dag tidlig. Får nesten ikke sove om natta og er generelt dårlig konsentrert på jobb. Finnes det noen kur?

Kur?
Grusen #61760 18/02/2008 10:13 AM
Avhengig
Avhengig

Du beskriver klassiske symptomer på ski-zofreni, og dessverre finnes det ingen kur for dette...

Det eneste som kan holde sykdommen i sjakk og lindre de verste abstinensene, er regelmessige doser med snø; helst fersk pudder.

Jeg lider av samme sykdommen, men for å være helt ærlig, så håper jeg seriøst at jeg ALDRI blir kurert!

smile

PS! Når du drar bilen rundt i en 180, pass på å strekk deg bakover og grip tak i baksetet...da blir det en 180 backseat-grab.

:grin

Re: Skifeber
Grusen #61761 18/02/2008 10:19 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Har samme "problem"Så nå venter jeg på å si opp jobben, og har fått plass på switch linja på hallingdal folkehøyskole.kan jeg trøste meg med at det blir skibumsing hele neste sesong! og ikke bare weekend kjøring smile

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå