Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Beito / Raudalen?
#61503 29/02/2008 11:00 AM
aug11x Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Skal en tur til Bietostølen til helga for å besøke en kamerat. Der er det jo ganske flatt, men jeg lurer på om det er noen som har noen erfaringer med bakken på andre siden av dalen, altså Rauland? Ser litt brattere ut og bedre der.Jeg er pudderhund og har ikke forhåpninger om noe bra kjøring i helga men finnes det noe frikjøringsmuligheter der?

Re: Beito / Raudalen?
aug11x #61504 29/02/2008 3:34 PM
Fersking
Fersking

Har hytte på Beitostølen, og jeg står bare i Raudalen når jeg er der. Bakkene der pleier å være veldig bra, selvfølgelig avhengig av vær, men det ligger i skyggesiden så solen gjør sjeldent skade. Løypene består vel egentlig bare av røde og svarte. Skal du utenfor løypene blir det gjennom skog(fjellbjørk altså). Det kan være ganske tett mellom trærne visse steder, men det skal være mulig å komme seg igjennom. Du kan også traske bort mot en liten topp til høyre for koppheisen, da kan du få noe uberørt pudder=)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå