Okei, først og fremst det er ingen helt spesifikke "moves" du må kunne. Det å si at du må kan 360 med et par grabber blir liksom HELT feil. Personen som gjør dette trikset kan se ut som ei kråke i lufta, selv om han drar 360 octograb. Stil er en særdeles viktig faktor, men ja man bør kunne litt mer enn switch 1 og en eller annen 3'er.
Dere henger med? Også har du sponsoravtaler, det som på en måte er den store "kløfta" her er "bokstav sponsen" om jeg kan kalle det det. A-spons, du lever livets glade dager, siden du får alt av sponsoren din.(Avtalene kan og vil variere masse)B-spons, her har du som oftest veldig fine rabatter hos sponsoren din. Denne typen sponsor er det de fleste bør sikte på på første forsøk. Så lenge du ikke er supergod, men usponset.
Og det er SELVSAGT vanskligere å få spons hos de litt større selskapene, det er liksom ikke Armada, Sweet og Oakley du søker hos først. Hvis du er i denne klassen vil du nok høre fra de fortere enn du rekker å si "frikjøringsfeber".
Dette var min måte å si det på, rett meg hvis jeg har feil og legg til noe hvis det er noen jeg har oversett / glemt.