Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Storfjells-planker
#60645 05/05/2008 9:51 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

HEI!

Har tenkte å bruke noen høvdinger nå på nye storfjellsski med Duke på. Skal brukes til Freeride, pudder og topptur.

Altarnativene er Armada ANT, Völkl SANOUK eller JP. vs. Julien (En litt mer BC-orientert ski)..

Hva for noen bør jeg velge ut ifra erfaringer osv?Kan gjerne nevne andre jeg bør ta hensyn til under valgprosessen.....

Takk:)

Storfjells-planker
jallajibb #60646 06/05/2008 12:41 PM
Fersking
Fersking

Ting kommer veldig ann på hvor mye du har tenkt å gå. Har gått en del med sanouk med trekkere og de føles tunge og vanskelige pga. den store tuppen. ANT eller JP vil jeg si kommer mye ann på vekt og kjørepreferanser. ANT er klart best hvis en er tung eller vil kjøre fort, JP er bedre til lek og skog.

Ville også vurdert enten en av de største skiene til Fischer, eller noe fra Moment. Har både kjørt og gått på Moment Melee i vinter, og er kjempefornøyd. Lette og kjappe og livlige, eneste ulempe er at de er fryktelig styrete å feste feller på.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå