Tjena! Jag är en kille på 22 år och jag ska spendera 3 månader i Engadin. Från 5e Februari till 5 Maj finns det en plats i en lägenhet i Surlej. Detta efter att min kompis bestämde sig för att slita av tre fästen i sin axel (mycket dumt). Jag har helt enkelt hyrt en tvårumslägenhet och behöver därför någon som kan ta hans plats(bilder på lägenhet bifogas i mail). Surlej ligger ca 5-10 min med bil från St Moritz och bara några hundra meter från liften i Corvatsch. Jag kommer att köra ner från Göteborg och det finns möjlighet till samåkning. Jag har tidigare gjort en säsong i Engelberg och dessutom bott i Tromsö där jag har gått mycket toppturer. Jag har alltså (trots att jag är från Göteborg) hunnit åka väldigt mycket skidor under min uppväxt fram till nu. Skicka mig ett mail om detta är intressant, berätta gärna lite om dig själv, hur bra du är på att åka och ja allmän fakta som kan vara av intresse så tar vi det där ifrån. Här är min mail. Holmstedt_2@hotmail.com Och är det någon mer som ska göra säsong i Engadin får ni gärna höra av er då jag väldigt sällan stött på skandinaviska säsongare i området.