Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Til deg som stjal skia mine
#59568 11/05/2016 12:48 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Jeg hadde et par Dynastar Cham 107 som jeg overtok av en svenske for 400 CAD i 2014. De kosta 800 dollar nye. Hadde mye moro med dem i Canada. Jeg ble faktisk ganske glad i dem. De sto låst i Trysil like under stolheisen på Turistsenteret i noen dager på slutten av sesongen i år. Du brøt opp låsen og stjal skiene mine.

Har du tenkt på at jeg kanskje kjenner dem igjen når jeg ser dem? Akkurat det scenariet skremmer meg litt. Håper du var lur nok til å skrape vekk "Lake Louise"-klistremerket på den ene bakskien. Foreslår at du holder skiene unna Trysil, Oslo vinterpark, Geilo, Røldal og Sælen neste vinter.

Re: Til deg som stjal skia mine
Henrik Smith-Chr #59569 11/05/2016 6:48 PM
Fersking
Fersking

Ganske utrolig Henrik, at det går ann ! Jeg kan fortelle deg en ting, og det er at vi kommer til å kjenne igjen skiene ! Med så mange måneder på ski vi har i løpet av sesongen, er sjansene store for at vi vil kjenne igjen skiene ! Problemet er bare det, at folk som stjeler andres ski, er heller ikke seriøse skikjørere som er mye på ski ei heller handler ski utstyr for ti tusenvis av kroner i året, men heller velger og gjøre kjeltringstreker en sjelden gang dem er på ski. Det er nok lite trolig folk som bor eller har hytte i Trysil.

Dette var utrolig trist å høre Henrik ! Dette var jo god skia med historie bak også :-(

Trøst deg med at nå blir det noe nytt !! :-@

Hilsen "Wingman" Axel

Henrik Smith-Chr #59570 12/05/2016 5:01 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Tit-tei. Det viste seg at det var lurt å skrive innlegget mitt. Skiene er kommet til rette. Synderen så innlegget mitt, satte tilbake skiene og tok kontakt pr. sms. En forståelig misforståelse. Skiene ble stående litt lenge sånn at noen trodde de var forlatt. Dessuten viste deg seg at jeg hadde jeg låst dem til et snowboardstativ sånn at det var mulig å få ut skiene uten å bryte opp låsen.

Det var bra, Mikkel. Da slipper vi å jakte på samtlige skikjørere på Dynastar Cham neste vinter.

Og nok en gang takk til deg som meldte seg :-) God sommer!

Henrik Smith-Chr #59571 12/05/2016 6:40 PM
Fersking
Fersking

Blir det ikke nye ski nå da ? Jeg hadde nettopp funnet frem til et par jeg tenkte jeg skulle anbefale deg ! Jaja. Godt det endte bra og at Cham skia er tilbake.. Så for meg Cham jakt til vinteren jeg nå ! Hadde vedkommende brukt skiene så mye som en helg i Trysil, hadde personen blitt bøsta av Chamjegerene !!!!!!!!!! 

Godt det endte bra, men jeg har faktisk noen gode anbefalinger for neste års ski kolleksjon. Det er ikke fleip ! :-@

Bare å vente på neste års skitest i FriFlyt ! ;-)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå