Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
BH-trær
#59539 29/02/2016 9:16 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Mens man sitter og dingler i en stolheis med slitne bein og vonde føtter så er det som kjent ingenting som slår synet av et skikkelig BH-tre under heisen! Jeg har sett noen praktfulle eksemplarer i Nord-Amerika.

Tidligere i vinter så hang det en eneste, rosa BH under en av stolheisene i Trysil. Den hang der ensomt og blafret i vinden lenge. 3-4 uker senere fikk den selskap av en truse. Og, jaggu, da jeg satt i den omtalte heisen på søndag så var grana skrudd i dameundertøy! Tipper det var 20 av dem. (Oslo hadde vinterferie forrige uke). Hvis det blir 80 til så hogger jeg ned grana og planter`n i stua med en stjerne i toppen til neste jul!

Vel. Trysil-andre norske ski-destinasjoner 1-0. Eller?

Re: BH-trær
Henrik Smith-Chr #59540 02/03/2016 3:23 PM
Fersking
Fersking

Tydeligvis et tema ingen tørr vedkjenne seg. Kan skjønne at folk blir flaue etter en fuktig helg i Trysil ;-)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå