Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
faen meg lei
#59313 21/04/2015 10:31 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

kunne de ikke bare ta å fly mount hood til et nedsnødd sted på vestlandet så kunne vi ha hatt skikjøring på sløsj ut til juni istedetfor å kjøre til fonna der de bare har en heis som er helt jævli treg? synest ikke regjeringa gjør nokk med saken

Re: faen meg lei
Anders Rullestad #59314 21/04/2015 1:52 PM
Entusiast
Entusiast

.... Det burde jo vært muligheter i Røldal fram til tidlig juni på snørike vintrer, men de har vel ikke møtt stor nok interesse fra publikum/brukere til at de har funnet det økonomisk forsvarlig og holde lenger åpent enn til første helgen i mai..

Anders Rullestad #59315 21/04/2015 3:54 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Det er pokker meg mer sant enn man skulle tro Anders. Regjeringas penger burde blitt brukt på alpinanlegg, akkurat som regjeringa bruker spenn på idrettshaller, hoppbakker og sånne idrettsanlegg.

Anders Rullestad #59316 22/04/2015 10:28 AM
Entusiast
Entusiast

Det er pokker meg mer sant enn man skulle tro Anders. Regjeringas penger burde blitt brukt på alpinanlegg, akkurat som regjeringa bruker spenn på idrettshaller, hoppbakker og sånne idrettsanlegg.

Tippemidler vettu. Komplisert regelverk rundt momsrefusjon og ideelle organisasjoner hjelper ikke akkurat det heller. Dersom noen kjøper et anlegg, etablerer en non-profit organisasjon eller ideell stiftelse til å drive det, så bør det ikke være noen grunn til at slikt ikke kan la seg gjøre. Jeg stiller med rådgivnings-, arkitektur-, planleggings- og søknadskompetanse ved behov.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå