Innimellom syns jeg det er litt kult og se enkelte klipp fra storfjellskjøring, men nivået i filmene er skyhøyt over nivået jeg noen gang klarer å bli....

Dessuten er det ikke slike element de fleste av oss kjører, ihvertfall her i norge..

Skulle gjerne sett at det ble filmet fra mer ruskete dagligdagse ellement som vi alle nesten kunne greie på første forsøk og som gjenspeiler slik vi egentlig driver med på ettermiddager og helger her til lands/norden...

De som bor i nærheten av disse store skianleggene i alpene har en liten fordel i forhold til oss som bor langt fra slike lange store heisbaserte linjer og heller ikke har årskort i skianleggene...

Selv har jeg ikke stått 1 dag i skianlegg denne vinteren, men litt av forskjellige grunner og kommer heller ikke til å stå mer enn høyst et par dager i løpet av påsken...

Her i norge har vi masser av terreng som en kan bruke om en har feller og nødvendig basic utstyr...

Merkelig nok føler jeg ikke noe stor abstinens til å stå i norske skianlegg her i lavlandet og de største si norge som er aktuelle blir det vel bare 1-2 skidager i samlet totalt...

... Har begynt med tilleggs skiaktiviteter som feks skikiting kombinert med toppturer ut på våren, men påsken frister med litt skianleggkjøring i skianlegg med flott natur og spennende traseer på løypene og eller greit offpistterreng med eller uten pudder.

..... Er det mange som har kuttet ut årskort i skianleggene denne vinteren???

Selv har jeg ikke noe behov for det siden jeg syns det for det meste er mest spennende utenfor både heiser og løyper her i norge/sverige ihvertfall.