Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
frikjøring zermatt
#59282 22/02/2015 12:59 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

skla til zermatt om noen helger og trenger tips til noe bra heisbasert frikjøring? noen som har egene erfaringer eller hørt om noen bra steder? har alldri vært i zermatt selv før så trenger tips!:)

Re: frikjøring zermatt
Boms Boms #59283 22/02/2015 7:18 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Skogen under sunegga heisen er ulovlig å kjøre men aldri oppkjørt;) Hørt at man kan få en forferdelig bot hvis man blir tatt da.. Ellers er det bare å dra rundt å se hvor snøen er.. det varierer fra dag til dag..

Re: frikjøring zermatt
Boms Boms #59284 23/02/2015 10:20 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Hallo,

Jeg har vært en del i Zermatt, og har kjørt der flere dager aleine uten å være kjent. Men da var det god sikt og fine forhold, og det var utrolig lett å finne ypperlig skikjøring. Under gondolen på Rothorn var det råflott og ekstremt letilgjengelig kjøring. Det samme med utgangspunkt i t-krokheisen som ligger på skikjørers venstre i fht. gondolene fra sentrum. Også under egg-gondolen som starter fra Trockener Steg er det fin og enkel tilgjengelig kjøring, og facen ned mot Breitboden er knallbra.

Zermatt er veldig stort, men jeg syns det var ganske greit å finne veldig bra kjøring der.

Lykke til og god tur!

PS! Her er et par filmer fra områdene jeg skriver om:

Rothorn

Skauen rundt Hörnli t-kroken + noen andre steder

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå