Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Desperat på jakt etter slalåmstøvler for tykke legger
#59080 17/02/2014 9:51 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Nå har jeg prøvd alt og mer enn alt for å få tak i slalåmstøvler til mine tykke legger. Noen som har noen gode tips å komme med hvor jeg skal lete videre. Har blant annet vært på Surefoot.no og ikke en gang der har de støvler til meg. Er drittlei av å kjøre med for trange støvler og trenger nye til påske.

Alle gode tips tas i mot med stor takk.

Cathrine

Re: Desperat på jakt etter slalåmstøvler for tykke legger
Cathrine* #59081 29/03/2014 12:36 AM
Nytt medlem
Nytt medlem

hei Cathrine. funnet deg støvler?har jobbet mye med støvel tilpassing og mange ganger funnet løsninge på dette problemet. hvor mange cm er leggen rundt i omkrets? cm på fotblad i lengde og bredde?nordica har noen st?vler med ganske mange muligheter for kraftige legger.disse i kombinasjon med andre innerstøvler og flytting av spenner kan ofte være en løsning. send meg en mail til verketsport@hotmail.no el tlf 90040090 hilsen Alexander

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå