Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Bare lysten på noe nytt :-)
#59011 15/01/2014 11:41 PM
Oldstar Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Har lyst på noe nytt, og siden det er litt begrensede muligheter for å prøve ski så spør jeg litt her. Har satt meg helt fast og har lyst på enten Hoji eller Redeemer..... 90 kilo kjører fort, aldri i preppet løype, går noe men da fra heis eller halvdagsturer ( 2-3 timers oppstigninger). Setter pris å en ski som toger igjennom kram og oppkjørte løssnø, men som også er lettmanøvrert når man kommer ned i krattskogen ( begynner å bli opp i årene ). Noen som har skikkelige erfaringer ????????

Re: Bare lysten på noe nytt :-)
Oldstar #59012 16/01/2014 9:18 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

da er det Redeemer som passer perfekt til beskrivelsen;-) Hoji har jeg ikke prøvd. Men vil du satse litt mer på toppturer, da vil jeg anbefale Redeemer Carbonlite - 1 kg lettere enn "vanlig" redeemer.

Oldstar #59013 18/01/2014 12:28 PM
Oldstar Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Skulle gjerne vært mer ute og tilbragt flere timer med trasking mot fine topper, men er for glad i nedoverturen.... Utålmodig ;-) takker for svar, og det var som jeg håpet på, så jeg jakter noen redeemer's til utvalget. Kvitter meg med noen SFB, det er noen drittski :-D

Oldstar #59014 21/01/2014 7:36 PM
Oldstar Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Da er redeemerne klargjort for avreise til Saalbach, uten å være prøvd :-oHar også kjøpt meg noen Stereo Sonorous, som heller ikke er prøvd. Noen som har testet denne ? Tenker Hoji får stå på test-/ ønskelisten en stund slik at ikke dette ender i skilsmisse :-D

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå