Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Skiboms i Alpene eller Whistler
#58973 21/12/2013 2:11 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Jeg tenker å bruke mars til å bomse rundt på ski. Jeg foretrekker frikjøring, og er ingen råtass i parken. Om jeg vil til alpene og forlytte meg etter snøfallet igjennom måneden, eller bare reise til Whistler og bli der, har jeg ikke bestemt meg for. Er det noen som har erfaring fra noen av delene? Det blir jo sikkert litt kostbart uansett hva det ender med, men i utgangspunktet er ikke kostnaden styrende i stor grad.

Dersom det blir Alpene, tenker jeg å leie en bil og for å kunne kjøre rundt. Da er det jo kjekt å kanskje ha med seg noen. Så, hvis du er interessert i å gjøre noe av det samme er det bare å sende en mail til aksel_johnsrud@hotmail.com og skrive noe vettugt. Jeg er gutt, 22 år og ganske grei. Er på ingen måte en verdensmester på ski, men vet ihvertfall hva jeg driver med.

Hej

Re: Skiboms i Alpene eller Whistler
Aksel Johnsrud #58974 23/12/2013 6:49 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Ta med deg telt . da sparer du masse penger og får en uforglemlig tur å snakke om i tillegg. Jeg har flere uker hvert år med telt og ski.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå