Jeg har kjøpt "Fjellheim" i Nuvsvåg i Loppa kommune (Finnmark). Det er et 160 m2 hus med 30 mål tomt som ligger under Finnmarks nest-høyeste topp, Svartfjellet, og med utsikt til Øksfjordjøkelen. Nuvsvåg er et skiparadis som går under kallenavnet "Lille Chamonix" og ble kåret av årets Ski-og-skred-kull til verdens beste skisted. Jeg har lagt ut en rekke video fra mine to vintre her:

http://www.youtube.com/gr0c0n

I tillegg til skikjøring, er Nuvsvåg et fantastisk sted for padling, dykking, snekiting, brevandring, seiling og fiske.

Jeg ønsker å starte med småskala øko-gårdsdrift med høner, villsauer, geiter og/eller skotske highlandfe, men jeg bor alene, og trenger derfor hjelp hvis jeg skal ha anledning til å reise på kurs eller ferie. I tillegg til gårdsdriften, sysler jeg med forskjellige prosjekter som etterisolering av huset, oppussing av min seilbåt Lua, bygging av en skateboardrampe, skredvarsling, og grendeskole. Det er en fordel om "skibudeien" kan hjelpe med dette og.

Jeg kan tilby gratis losji og utstyr (ski, kajakk, kite, fridykking, tur), mye fritid til å stå på ski, nordlys, mørketid, midnattsol, deilig vann, multer, blåbær, innføring i speedriding og franskkurs. Jeg kan ikke tilby bil, tv, shoppingsenter, diskotek, eksos, støy, store reklameplakater, asfalt, fastfood, eller flyplass.

Kontaktinfo: fabrice.caline@gmail.com - 47293868