Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
hvordan er det i Vrådal om dagen?
#58573 30/01/2013 10:44 AM
sverref Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

blei invitert på hyttetur nå til helga, og lurer på hva jeg kan forvente der oppe:) 

er det bra offpiste rett ved senteret? er parken sånn ca nybegynner vennlig?(liker meg ikke på disse 5m+ lange hoppa enda:P) 

generelle forhold osv er det kurant der nå?

Re: hvordan er det i Vrådal om dagen?
sverref #58574 06/02/2013 2:17 PM
sverref Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

kan jo svare meg selv iom jeg var der i helgen...

helt kurante forhold i bakken, men løssnø var det heller lite med, og den lille snøen som var løs, hadde ett hardere lag tillnærmet is under... så er man glad i bra pist forhold kan vrådal anbefales. men jeg kommer ikke til og dra dit igjen, om jeg ikke hører att det har dumpa 100cm løssnø:p

Re: hvordan er det i Vrådal om dagen?
sverref #58575 06/02/2013 10:54 PM
Fersking
Fersking

Jeg var der i helgen også, og er delvis enig med deg. Men vi fant, om ikke gull i skogen, så fant vi flere steder vi fikk kjørt fra oss. Den beste snøen var øverst oppe og inne i skogen. Mye fine dropp og artig og leken skogskjøring. Men pga mildvær uka før og påfølgende kulde så var det ikke optimalt.....venter på ferskt pudder :-)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå