Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Den o store forum-klagetråden
#58240 08/11/2012 1:54 PM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Tenkte vi kunne lage en klage/melde feil/tilbakemeldings-tråd på ting som ikke funker eller skulle vært forandra på forumet.

Mine hovedankepunkter er som følger (i prioritert rekkefølge):

1. Å krysse av på "husk meg" ved innlogging funker svært skjelden. Dette gjør at jeg veldig ofte ikke gidder å svare på tråder, da jeg er mer eller mindre konstant utlogga. Vet ikke om det er sånn for alle andre, men antar at det er en av hovedgrunnene til at forumaktiviteten har gått så mye ned etter omlegginga.

2. Jeg får ikke lov til å legge inn bilder, og finner heller ikke ut hvordan jeg linker til bilder fra feks photobucket eller flickr. Andre som har det sånn?

3. Savner grunnleggende forum-funksjonalitet som å kunne abbonnere på faste tråder, få beskjeder om nye innlegg i tråder jeg har posta i osv... Savner i grunn et forum som oppfører seg som en av de vanlige godt utvikla forumløsningene som det finnes mange av. Hvorfor finne opp hjulet på nytt når det finnes ferdige løsninger som UBB?

4. Antall innlegg er stuck på 333 for meg, og på diverse andre randomtall for andre brukere. Lite poeng med en teller som ikke teller?

Re: Den o store forum-klagetråden
LarsThomas #58241 08/11/2012 7:43 PM
Fersking
Fersking

Slit å med den "husk meg". Men lure på noe når d kommer til PM: Til høyre der det står sendt, er det mulig å se når motparten leser mailen?

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå