ønsker å kjøpe en Hoodie som rekker meg midt på låret, er ca 175cm, tar gjerne en Tall-Tee med på kjøpet smile jeg er mest keen på JIBERISH..

har også lyst på en vest. JIBERISH eller SAGA(helst). gi meg en minste pris og jeg vurderer det!!! smile

Selger også en Salomon Magic i størrelse LARGE. den er ikke mye brukt, er ikke noe hull eller lignede. bare møkkete under den ene armen, det er ikke sånn at man ser det vis man ikke SER etter det. tar gjerne 1000kr eller bud!! SB SUIT: har den best-selgende SB suiten, snakker om den HVITE/GULE med TURKIS bukse. bukse og jakke er i størrelse LARGE, jakka er 95cm fra skuldrene og ned. mens buksa aner jeg ikke. bare litt møkk under armen, buksa er det bare hull nederst ved støvelen som jeg har fått av stål-kantene på skia. noe som er UMULIG. kroner 1500, selges sammen som et sett. brukt i forrige påske og 1måned denne vinter.2010 modell.. DU BLIR LAGT MERKE TIL I BAKKEN, det ble jeg!!! SB VEST: selger en lyse-grønn SB jakke som er sydd av skredder over til en vest. den er mye brukt og slitt, størrelse MEDIUM. 100-300kr.. 2010modell SB BUKSE: har en rød SB bukse som ikke brukes mer. litt hull i buksa ved støvellen. selges for 200-100kr.. 2010modell. POC hjelm: selger en POC RECEPTER BUG Anders Backe Edition. lite brukt, maks 3måned til sammen.. har 2 WHAT!-Camps klistremerker, 1 BUFF, 2 POC-klistremerker. er i størrelse XL men i CM er den bare 59-60cm. selges for 800kr eller bud. DALBELLO STØVLER: støvler i størrelse 26, tror jeg. sjekker nærmere vis noen er intresert. de ble kjøpt i fjor og greit brukt. selges for 500 eller bud! kontakt meg på telefon : 46 92 09 83 eller mail holmen35@live.no Mvh: Lars-Christian!