Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Pyse.
#57428 10/01/2012 3:20 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Heisann. Eg har fått eit personleg problem at eg er ein skikkeleg pyse når eg renner på ski. Elskar freeride kjøring og gjer helst det. Men eg er ofte redd for ingen grunn og vel andre ruter med minst mogleg klipper. Sjølv om eg veit at det er ei enkel oppgåva og kjøra der eg vil. Klippedropp er det største problemet.

Nokon som har råd om og overvinna frykten då eg set utfor ? Svar mottas med takk!

Re: Pyse.
Rennkjapt #57429 10/01/2012 3:27 PM
Fersking
Fersking

bare og gjøre det;) fikk "fryktfølelsen" for ett par år tilbake selv, første jeg gjorde var og satse på ett big jump for og gjøre noe jeg aldri har gjort og vise meg selv at det går (som regel] bra.

men viktigste er jo og ha det gøy, uansett om det er klippedropp eller pudder!

Re: Pyse.
Rennkjapt #57430 10/01/2012 4:58 PM
Entusiast
Entusiast

Vet godt kossen det er. For å overvinne dette, tenkte eg at konsekvensene alltid er verre i tankene dine enn i virkeligheten for du tenker alltid på det verste som kan skje. Og pudder er bare deilig å lande på, husk det! Bare noen tips wink Handler om å ha det kjekt og ingenting slår en skikkelig stor og deilig dropp!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå