Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Tips ønskes! Kompaktkamera til bruk på tur?
#57425 10/01/2012 11:16 AM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Jeg ønsker meg et godt turkamera. Kameraet må ikke være større enn at det får plass i hoftebeltet på sekken og ha god optikk. Kameraet skal bli med på tur hele året så det må også tåle litt fuktighet.

Har sett litt på kameraet Panasonic Lumix DMC-LX5 men dette kameraet har vært på markedet noen år, så kanskje finnes det et bedre alternativ enn dette? Det som jeg liker med dette kameraet er at det har Leica optikk og vidvinkel. Antall MegaPixler er ikke så farlig så lenge optikken er på plass.

Noen som har gode tips til kamera?

Re: Tips ønskes! Kompaktkamera til bruk på tur?
bgroseth #57426 11/01/2012 1:04 PM
Entusiast
Entusiast

Har Panasonic kamera selv og er veldig fornøyd med det.

Tror du heller burde gått for: Panasonic Lumix DMC-TZ20EP-A 2190,- på www.komplett.no.Ser ut til at det på dette kamera er flere finesser og muligheter.

jeg bruker panasonic lumix dmc FZ28. 18x optisk 10,0 mp.Bruker kameraet hele året.

Tror ikke dette kameraet er å få kjøpt siden det er 4 år gammelt.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå