Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Logo / intro
#57115 20/10/2011 3:17 PM
Holmen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Heisann!  

Holder på å lage nytt TEAM, og da skulle vi gjerne hatt en feit logo i tilleg en intro.  

Om du vil hjelpe, og mer info... ta kontakt smile

- Steffen / Motion Media

Re: Logo / intro
Holmen #57116 14/11/2011 10:57 AM
Fersking
Fersking

Hei! går media og Kommunikasjon, og driver i tillegg No Boundaries Productions. jeg kan tenke meg å lage en logo for dere! bare si hva dere vil ha i logoen + farger osvosv, så kan jeg se hva jeg får til! dere trenger selvfølgelig ikke å bruke den om dere ikke synes den er bra nok, men dere taper jo ingenting på det?!

MVH

Vegard Tollefsen

Holmen #57117 15/11/2011 12:32 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Hei!Jeg går nå tredje året på medier og kommunikasjon, jeg kan gjerne lage logoen deres jeg. Si ifra hva slags motiv/elementer dere vil ha med osv. Jeg kan også gjerne være med på å lage en intro til dere, jeg har hatt film som spesialeringsfag i alle tre årene. Kunne vært fint og vite litt mer om dere, hva slags type folk dere er, hvordan dere står på ski osv. Også om det er noe spesielt dere vil ha med i introen.

Er bare å ta kontakt! Du kan sende meg en melding her på friflyt eller en mail til: jorgen93s@gmail.com

Med vennelig hilsen Jørgen Skog

Holmen #57118 15/11/2011 12:34 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Hei!Jeg går nå tredje året på medier og kommunikasjon, jeg kan gjerne lage logoen deres jeg. Si ifra hva slags motiv/elementer dere vil ha med osv. Jeg kan også gjerne være med på å lage en intro til dere, jeg har hatt film som spesialeringsfag i alle tre årene. Kunne vært fint og vite litt mer om dere, hva slags type folk dere er, hvordan dere står på ski osv. Også om det er noe spesielt dere vil ha med i introen.

Er bare å ta kontakt! Du kan sende meg en melding her på friflyt eller en mail til: jorgen93s@gmail.com

Med vennelig hilsen Jørgen Skog

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå