Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Pakketur til alpene vs. egenkomponert. (Feil i kampanjetilbud hos reiseselskap)
#57075 30/09/2011 3:22 AM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Da brodern og jeg skal nedover til alpene til vinteren så leste vi at både alpreiser.no og sportsreiser.no reklamerer med full pakke turer til lave og gode priser, men når vi klikker inn på bestillingsdelen så er ikke de lave prisene å oppdrive.

De prisene som kommer opp er feks. Bad Gastein fra kr 5395,- all inklusiv, men i virkeligheten var det ikke mulig å finne priser under ca 9500,- all inclusive på hotell.

Dette mener jeg er direkte villedende når ein skal bestille såpass tidlig før vinteren.

Lurer på om det er flere som har funnet ut det samme som jeg.

Re: Pakketur til alpene vs. egenkomponert. (Feil i kampanjetilbud hos reiseselskap)
Pulken-75 #57076 28/10/2011 1:44 PM
Fersking
Fersking

Hei, jeg fikser meg selv som regel. Når jeg reiser til Østerrike tar jeg flyet til Munchen ca 1500kr t/r og leier bil derfra (i år for 9 dager ca 2500kr for en Passat st.vogn). Deretter søker jeg på Google etter et "Garni" i Tirol et sted. Et Garni er et slags pansjonat med frokost. Middag ordner jeg i Landsbyen. Hotellprisene ligger gjerne på 125-200 euro mens du betaler 25-40 euro på et garni. Jeg hadde med sønnen min på 11 på en ukestur i vinterferien i fjor og havnet totalt med alt ink (heislkort, fly, transport, mat, overnatting osv) på totalt 13000kr. God tur!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå