Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
St Anton
#57069 29/09/2011 1:01 AM
Olis Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Tips til overnatting!!

Vi er en gjeng på 8-12 personer som skal ned til St. Anton 8.-15. februar. Hørt mye bra om stedet, og at frikjøringsmulighetene der skal være av de bedre. Det jeg derimot ikke vet så mye om er overnatting. Føler det er som å orientere seg i en diger jungel når det kommer til overnattingstilbudene, så om noen har noen tips eller erfaringer fra tidligere turer, mottas de med største DANKE SCHÖN. Er mest på utkikk etter to-tre leiligheter av ikke alt for høy prisklasse og med grei beliggenhet.

Re: St Anton
Olis #57070 28/10/2011 1:53 PM
Fersking
Fersking

Når jeg reiser til Østerrike søker jeg på f.eks Google etter "Garni" i den byen jeg skal overnatte. Garni er et slags pansjonat med frokost til en billig penge (25-40 euro) pr natt. De har også ofte leiligheter tilknyttet seg, men det har jeg aldri hatt behov for å leie. God tur!

Re: St Anton
Olis #57071 04/11/2011 6:37 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Vi var 4 kamerater i St.anton i januar. Bodde på garni Erwin Falch. Hadde en grei leilighet med 2 dobbeltrom. Var veldig fornøyd med leilighet, beliggenhet, pris og service. De hadde også enkelt og dobbelt rom. 6-7 minutter å gå til heisen og 50 meter til hovedgaten i st.anton. Prøver nok å få plass her hvis jeg skal ned igjen;) http://www.hotel-erwin.at/

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå