Ifjor, da jeg gikk der var det lite rafting, men tror de har endret på det i år(?) Kiting derimot ble det mer av. Vi var en god del ganger oppe på Vegglifjell, som er en veldig god kitespot. Det er dessuten ikke noe problem å låne utstyr for å dra opp på egenhånd, det gjorde jeg og et par andre flere ganger.
Skolen har en stortrampoline og et par trampetter.
Vi var for det meste i Kongsberg når vi kjørte på ski, var nesten ikke i Vegglifjell. Når det var pudder dro vi til Uvdal, og det ble også tid til en Geilo-tur.
I løpet av uka har du to og en halv linjedag, resten av tiden har du valgfag og andre fag, såvidt jeg husker. Når vi hadde linjedager brukte vi ofte hele dagen til en eller to aktiviteter. På høsten kunne dette være f.eks. klatring før lunsj og padling etter lunsj. På vinteren sto vi på ski en til to ganger i uka, i snitt. Noen uker to, andre en og andre ingen. Mye annet som skal gjøres også.
Det er vel ikke "veldig" ekstremt, men det er langt fra bare basert på de som er nybegynnere.
Du kan jo også kikke på jibbe-linja. Den er ny av året, men det virker som om de har gjort utrolig mye fett. De har vært i bærum og skatet, turnet i turnhall, off-roadsykkla og mye mer. Det kan jo være et alternativ. Hvis du er usikker er det bare å ringe lærerne å spørre dem.