Kom borti "ferdig" knappen før jeg var ferdig..
Men var nesten helt ferdig, skulle bare si at de gode kjøpene på amerikanske e-bay gjør du med amerikanske produkter, som Black Diamond, G3, Karhu (?? ihvertfall mye Karhu der, men de var nå finsk engang, noe jeg ikke har fått med meg der..). Mye bra på telt, men begrens søket, det ligger titusenvis av telt ute til salg på e-bay, for ikke å snakke om alt annet av friluftsutstyr. (har ikke så mye greie på snowboard..)
Har du slekt eller venner i Amerika? Da kan du, dersom de er villige til det, sende varene til dem, så tar de dem med seg på hjemreisen. Varer for inntil kr 6000,- (p.p) kan tollfritt taes inn i landet. Ta kontakt med Tollvesenet dersom du lurer på noe, det gjorde jeg. Hadde imidlertid ikke tålmodighet til å vente på slekta sin hjemreise, så jeg sendte det med det amerikanske postvesenet, litt dyrere, men det gikk ellers helt greit!
Mange selgere oppgir for øvrig at de bare sender varer innenfor USA/Canada. Dersom du likevel finner noe du har lyst på og selgeren har satt slik begrensning, så ta kontakt på e-post med vedkommende, det kan godt hende at vedkommende likevel vil selge varene til Norge..
Dersom du byr på produkter, så følg med, interessante produkter vil helt sikkert ha flere interessenter! Bestem deg på forhånd sånn cirka hvor mye du er villig til å by, å gå ikke altfor langt over det, hele poenget er jo å gjøre et godt kjøp, ikke å vinne budrunden..
Der var jeg vel ferdig..:grin