Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Store lovnader
#56136 02/09/2009 3:35 PM
Heine Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

Jeg var lykkelig og stolt den dagen jeg så mitt leserinnlegg på trykk i verdens beste skiblab (FF). Enda bedre ble det da jeg ble lovet fin hettegenser for innsatsen. Men uker og måneder går, og jeg fryser fortsatt... ingen genser er her. Og så blar jeg fram i hukommelsen, og finner fram til at jeg har lest om flere i samme situasjon. Og jeg spør: er disse premiene fra FF bare tøys, tull, vås og bedrag? Kan vi ikke stole på snøskribentene fra Perleporten lenger???Fortell meg at jeg tar feil, at dette bare er et uhell!!! vær så snill

Heine

Hikke i systemet
Heine #56137 03/09/2009 10:47 AM
Heine Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

JAAA!!! Lykken er på jord! (eller i snø??).Etter rask ekspedering mottok jeg i dag en mail fra FF der de beklager hikken i systemet. FF er altså ikke en gjeng med luremus, men heller som jeg alltid har trodd en gjeng med skikkelige folk det går an å stole på!!!

Gleder meg til postmannen kommer.

Re: Store lovnader
Heine #56138 03/09/2009 11:06 AM
Entusiast
Entusiast

Vi gjør så godt vi kan. Så ofte vi kan. Men det hender at vi glipper. Når det gjelder det vi organiserer her på huset er det enkelt å rette opp. Noen ganger samarbeider vi med eksterne, og da kan det ta litt tid å få ting på stell. Men det ordner seg til slutt. Takk for tålmodigheten.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå