Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
SPAM
#55757 13/11/2008 8:30 AM
Halvor Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Noen flere som har fått Spam ?

Dette lå i min innbox ;"Hallo, Mitt navn er jacklinee etuku Jeg var imponert da jeg så profilen din i www.friflyt.no og jeg vil gjerne etablere en lang varig forhold til deg og har også somthing spesielt å fortelle deg, jeg ønsker å flytte til landet ditt, kan du du kan kontakte meg gjennom min private e-postadresse (jacklineetuku@yahoo.co.in) jeg vil være veldig glad for å lese ditt svar. Miss jackline etuku."

Det skal tydeligvis ikke mye til for å imponere kvinner om dagen !( sjekk profilen ) Montro om hun er fra Nigeria ???

Halvor

IRRITERENDE
Halvor #55758 15/11/2008 10:20 AM
Fersking
Fersking

dette har jeg opplevd en rekke ganger det sise året. Dersom du tar kontakt med en av administratorene er de vanligvis veldig raske til å slette profilen til brukeren.Fryktelig irriterende å bli plaget av denslags :twisted

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå