Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hvor får jeg tak i Quiksilver briller i norge/europa?
#54436 25/06/2006 12:53 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Fant noen fete Quiksilver briller på nettet i Usa, men er så dritt å måtte betale såpass mye i toll ved bestilling fra Usa. Noen som vet hvor jeg kan få tak i i Norge/Europa?

hør nå her
Eirikpeirik #54437 25/06/2006 12:53 PM
Fersking
Fersking

Det er ikke noe problem å slippe skatt/toll på varer som man kjøper fra statene. Bare lag deg en fake mail box her:http://www.myus.com/De tar imot pakken din, åpner den og slipper den ned i en helt plain brun eske sammen med en lapp som sier det er en gave eller at det har vært på rep. Sånn slipper du toll. Det koster litt penger å ha en sånn fake mail box, men viss du har planer om å kjøpe flere ting fra mulighetenes land er det vært penga.

Sjekk ut sida og finn ut hva du vil. FRed ut

hmm....
Eirikpeirik #54438 25/06/2006 1:32 PM
Fersking
Fersking

jeg har også lurt på det, men jeg var på hovedlandsrenn på Geilo i år, og på en sportsbutikk der var det en butikk med ganske mye quiksilver stash.... på en annen butikk der nede hadde de også flere solbriller og salombriller av quiksilver... prisen lå på rundt 1000 spenn... så det kan jo lønne seg å ta seg en tur kanskje;P

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå